Fizetési és szállítási információk

Tisztelt Vásárló!

A megrendelt csomagokat a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. (a továbbiakban: GLS) szállítja.

Magyarország területén belül bármely településre, bármilyen szállítási címre kérhető kiszállítás (házhozszállítás), vagy válaszhat a GLS 270 településen működő mintegy 650 GLS Csomagpontja illetve GLS Csomagautomatája közül. Csomagpontot a megrendelés leadásakor a Pénztár oldalon választhat (a Csomagautomaták is ebben a listában szerepelnek.)

A szállítási költségek 2022. január 03-tól az alábbiak szerint alakulnak:

Házhozszállítás: 1490,- forint

GLS Csomagpont vagy GLS Csomagautomata: 1190,- forint

Utánvét díja: 350,- Ft

15.000,- forint feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Szállítási határidő: 

Törekszünk arra, hogy vásárlóink a lehető leghamarabb kézhez kapják a megrendelt termékeket, így a hétköznap 12:00 óráig leadott megrendeléseket általában még aznap, a 12:00 óra után érkező megrendeléseket pedig legkésőbb a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálatnak. A GLS általában már a csomag felvételét követő munkanapon kézbesíti a csomagot, így az átlagos kézbesítési idő 1-3 munkanap. Kivételes esetben előfordulhat, hogy a szállítási idő 1-2 munkanappal növekszik, erről külön értesítést küldünk. (A szállítási idő az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott 6 munkanapnál semmilyen körülmények között nem lehet több, erre garanciát vállalunk!) 

Fizetési lehetőségek:

Online bankkártyás fizetés: A megvásárolt termékeket a megrendelés leadása során, a Pénztár oldalon előre, bármilyen bankkártyával kifizetheti. Az online bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül történik, a szolgáltatást a Barion Payment Zrt. nyújtja, mely Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény (engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.) A rendszer teljesen biztonságos, a kártyaadatokhoz senki, még a webáruház sem fér hozzá. Amennyiben van regisztrált Barion fiókja, azon keresztül is fizethet. (2021. január 01-től az online kártyás vásárlások jóváhagyásához jogszabályi kötelezettség miatt szükséges a kétfaktoros, “erős” ügyfél-hitelesítés, ennek módja hitelintézetenként különböző. Amennyiben a kétfaktoros ügyfél-hitelesítést nem állította be, az online bankkártyás fizetés sikertelen lehet. Ha problémába ütközne, a weboldalon megadott elérhetőségeken vegye fel velünk a kapcsolatot.)

Előre utalás: A megrendelt áru vételárát a megrendelést követően kapott e-mail üzenetben megadott bankszámlaszámra előre átutalhatja, a kézbesítésre a vételár beérkezését követően kerül sor. (Az átutalás teljesítésére a megrendelés leadását követő 24 órán belül van lehetőség, ezt követően a megrendelt terméket nem tudjuk tovább biztosítani.) Előre utalás esetén a kézbesítéssel kapcsolatban fentebb írt határidők a beérkezett vételár jóváírását követően érvényesek. 

Utánvét: Házhozszállítás esetén a csomag átvételekor a futárnak is kifizetheti a megrendelt terméket, a fizetésre készpénzzel és bankkártyával is van lehetőség. A GLS Csomagpontok mindegyikén van lehetőség utánvétre, a legtöbb csomagponton bankkártyával és készpénzzel is fizethet (van néhány csomagpont, ahol csak készpénzes fizetés elérhető, a csomagpont kiválasztásakor ez fel van tüntetve a csomagpont neve mellett.) GLS Csomagautomatánál történő utánvétes átvétel során kizárólag bankkártyás lehetséges. Az utánvétes megrendelés plusz költséggel jár.

Értesítés: 

A megrendelésről automatikus visszaigazoló üzenetet kap, majd a csomag összekészítését követően, még a futárszolgálatnak történő átadás előtt is küldünk egy megerősítő üzenetet. Ezt követően a kézbesítés folyamatáról már a GLS küld értesítéseket (a kézbesítés napján a címzett a kézbesítés várható időpontjáról, és a futár elérhetőségéről is kap értesítést.)

Számla kiállítása: 

A számlázási adatokat a megrendelés leadása előtt a Pénztár oldalon adhatja meg (ha céges számlát szeretne kapni, ezt külön jelölőnégyzeten tudja jelezni, céges számla esetén az adószám megadása is kötelező.) A megvásárolt termékekről elektronikus számlát állítunk ki, webáruházunk a Billingo számlázóprogramot használja. A számla a megrendelés feldolgozásakor kerül kiállításra, azt a Billingo rendszerén keresztül a megrendeléskor megadott e-mail címre küldjük el előre fizetés esetén a rendelés feldolgozásakor, utánvétes szállítás esetén pedig a termék átvételét követően. 

A rendeléssel, fizetéssel és kézbesítéssel kapcsolatos további részletek az Általános Szerződési Feltételekben olvashatók.

Kapcsolat

Ha bármilyen kérdésed, kérésed, észrevételed van a termékekkel vagy megrendeléseddel kapcsolatban, ezen űrlapon keresztül, illetve a lent megadott elérhetőségeken tudsz kapcsolatba lépni velem.

(Telefonon hétköznap 10:00-14:00 óra között vagyok elérhető, de ha megadod a telefonszámod, és az üzenetben megjelölöd a számodra alkalmas időpontot, vissza foglak hívni.)

E-mail: [email protected]

Telefon: 70/582-1793